"Takı Düzenleyici" Yapımı

Nisan 29, 2014


En büyük dertlerimizden biri, kolyelerimizi küpelerimizi birbirine karıştırmadan hepsini bir arada tutabilmek sanırım, ayrıca hepsi gözümüzün önünde de olmalı dimi? yoksa kıyafete göre nasıl hemen seçeriz ;)


Ben de bu derdi çözebilmek için evde bulduğum en ince askıyı ve ikea dan çok ucuza aldığım kancaları kullandım, tüm kolyeleri toplamakla kalmayıp bir de sallantılı (kancalı) küpeleri de oraya astım, daha ne olsun :)


Bu düzenleyiciyi yapmak gerçekten çok kolay, ben askılara kancaları geçirip bıraktım ama daha uygun bir zamanda güzel bir renge boyamayı düşünüyorum , o zaman daha gösterişli olacağına eminim ;)




Fotoğraflarını çekmek için kapı arkasına almıştım ama aslında kendisini kıyafet dolabımın kapağında kullanıyorum, böylelikle kapağı kapattığımda ortada dağınık bir görüntü kalmıyor..


Aslında en önemli bir ayrıntı daha var, sağ ve sol tarafa kolyeleri eşit ağırlıkta asmazsanız oynayan ve devrilen bir düzenleyiciniz olabilir, bunu engellemek için aşağıdaki fotoğrafta da görebileceğiniz gibi sağ ve sol tarafa da birer çivi çakıp (yani toplamda 3 çivi) düzenleyici sabitleyebilrsiniz ve kullanıma hazır ;)



You Might Also Like

4 yorum

  1. böyle bir şey bana da lazım, takılarınız da çok ciciymiş ;)

    http://pembesari.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler :) yapımı çok kolay zaten kesin bir tane yapın ;)

      Sil
  2. Çok güzel bir fikir gerçekten :) bana da beklerim http://tasarimkaravani.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Pelin, bloğunuzu da pek beğendim ;)

      Sil

@birdikbinbak

Subscribe