Basit Kalıptan Bluz 1

Nisan 17, 2014


Basit kalıptan kendi tasarımlarımızı yaptığımız etkinliği bilmeyen kalmadı sanırım, inanılmaz güzel parçalar çıktı ortaya (bilmeyen varsa burdan lütfen ), hepsini kıskançlıkla inceledim gerçekten ;) ben fotoğraf konusunda biraz gecikince etkinlik yazısına yetişememiş oldum, sonradan İrem'e gönderdim ama hala yayınlamadı, çok yoğun sanırım ;) malum yeni bir tuhaf tuhafiye çalışması var, merakla yeni ürünleri bekliyoruz..


Her ne kadar zaman sorunum olduğu için aklımdaki tasarımları dikemesem de; basit olarak diktiğim bluzları gerçekten sevdim, kullanışlı ve beni üzmeyen parçalar oldular :) bu bluz için basit kalıba ek olarak kollarına sadece şerit döndüm, bu şeritleri Eminönü'nden almıştım, burdaki yazıda neler aldığımı görebilirsiniz ;)






Burda Dergisi 12/2012 model 119

You Might Also Like

9 yorum

  1. çok güzel olmuş iyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şerit detaylar bluzun havasını çok değiştirmiş, çok güzel olmuş...iyi günlerde kullan:)

      Sil
    2. Şeritler olmasa bir özelliği yok zaten ;) jarse kumaşın bu kadar iyi durmasına bende şaşırdım :d

      Sil
  3. Rengine bayıldım :) Güle güle kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler :) ben de pembeyi sevmeye başladım sanırım ;)

      Sil
  4. kol detayı çok hoş olmuş, özel tasarım diye buna denir işte :) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler Hande :) hepsi bana özel tasarım zaten, başka kimsede yok :D

      Sil

@birdikbinbak

Subscribe