Gezdim Gördüm: Berlin - Potsdam (3.gün)

Şubat 29, 2016




Berlin' de gezilecek en iyi yerleri eşimle birlikte gezmeye sakladığımdan Berlin bana dar geldi ve trenle 1 saat uzaklıktaki Potsdam' a gittim. Şehri gezmek için çok fazla vaktim olmadı ama Unesco mirasına giren tarihi yerlerin hepsini gezdim. Fakat Potsdam kesinlikle bahar aylarında ziyaret edilmeli. Zaten buradaki binalar ve düzenlemeleri genel olarak peyzaj ağırlıklı olduğu için kışın görüldüğünde çok anlam ifade etmeyebilir, ama yine de kesinlikle harika eserler!


1-Neues Palais




2-Sanssouci Park

Neues Palais'den çıktından sonra park içinden yürüyerek tüm tarihi yerleri görmek istedim. Fakat bazı mekanlar sezonu olmadığı için kapalıydı ve peyzaj açısından görselliği yoktu.


3-Orangerieschloss

Peyzaj açısından görülmesi gereken yerlerden biri fakat sezon olmadığı için içini ziyaret edemedim.
(açık olduğu dönemden bir fotoğraf)




4-Sanssouci Park
(bahar aylarından bir fotoğraf)




You Might Also Like

1 yorum

  1. vauuuvvv dedim Neues Palais'i görünce görkemin tavan yaptığı yer herhalde muhteşem..
    park da çok güzel bayıldım..

    YanıtlaSil

@birdikbinbak

Subscribe