DIY-Nikah Hazırlıkları 2: Nikah Şekeri Yapımı

Şubat 21, 2016


Nikah hazırlıklarında en zorlandığım konu nikah şekerleri oldu. Hem bizim tarzımıza uygun hem de pek görülmemiş bir hediye yapmak istedim. Sürekli model/görsel aramama rağmen sonuç hep aynı oldu! Beğendiğim modellerdeki malzemeleri Türkiye’de bulamadım, zaman azlığı nedeniyle yurt dışından da sipariş veremedim. Sonunda kendi yaratıcılığımı ve arkadaşlarımın desteğini de alarak ortaya böyle bir nikah şekeri/mumu çıktı. Bu küçük şeyler kesinlikle tam olarak içime sindi! 

Yapılışının her aşamasını çektiğim için uzun uzun anlatmayacağım. Fakat, merak edilen her soru için buradayım ;)


Nikah Şekeri: Lavanta Kesesi için tıklayın..

bilgi ve sipariş için: elifalmas35@gmail.com

You Might Also Like

9 yorum

  1. Merhaba mumu aktardan parafin alarak mı yaptınız?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba Gülen, evet büyük kalıp halinde parafin alarak yaptık, içine de başka hiç bir şey koymadık fakat mumun yanarken uzun ömürlü olması istenirse stearin de eklenmesi gerekiyor.

      Sil
    2. 1 kg parafin kaç tane kavanozu doldurur sizce ? ve kavanozun ölçüsü ne kadar ?

      Sil
    3. 1 kg parafin kaç tane kavanozu doldurur sizce ? ve kavanozun ölçüsü ne kadar ?

      Sil
    4. 1 kg parafin kaç tane kavanozu doldurur sizce ? ve kavanozun ölçüsü ne kadar ?

      Sil
    5. 1 kg parafin kaç tane kavanozu doldurur sizce ? ve kavanozun ölçüsü ne kadar ?

      Sil
    6. Kavanozlar 100 ml, ben yarısından da az doldurdum. Bir kavanoz için ortalama 30 ml yeterli olacaktır.

      Sil
  2. Merhaba umarım gorunur yorumum çok yapmıyorum böyle şeyler �� kavanozların ustundeki isimleri nasıl elde ettiniz cevaplarsanız sevinirim

    YanıtlaSil
  3. merhaba, isimleri kendimiz photosop da yazdık ve sonra baskı merkezine vererek çıktı aldık.

    YanıtlaSil

@birdikbinbak

Subscribe