3 Dikilesi Parça

Mart 04, 2014


Dikmek istediğim çok parça var evet! ama bu aralar hemen dikmek istediklerim bunlar, ama kafam eser başka bir şeyler de dikebilirim, kim bilir :D

1- Moda yazılarında "crop top" diye geçen, kesik üst ler dikmek istediğim parçalardan, başlarda biraz cesur bir seçim olduğunu düşünsemde git gide daha çok sevmeye başladım, hem göbeği açık kıyafetlere göre daha hoş görünüyor hem de giymek için şahane karın kaslarına ihtiyacınız yok ;)






2- Midi Skirt; boy olarak dizle ayak bileği arasında biten, gerçekten çok şık ve rahat parçalar fakat topuklu ayakkabıyla ve sade üstlerle giymeniz tavsiye edilir! üstelik dikmesi de kolay bir parça, kumaş alıp dikmeli!






3-Ekose; ister elbise, ister etek olsun farketmez hepsine bayılıyorum, İzmir'de ekose kumaş bulamadığım için benim için ulaşılması zor parçalardan :S ama kumaşı bulduğum anda çok fena şeyler dikeceğim ;)





You Might Also Like

4 yorum

  1. Ekose kumaş için Kemeraltında İntaşlar'a baktınız mı? Kış başında ben kızıma elbise dikmek için almıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oralarda bakınmıştım ama renk ve dokularını sevmemiştim, sizin dediğiniz dükkana baktım mı bilemiyorum gerçekten, 2 hafta sonra Bursa ya gidicem orada istediğim tarzda bulurum sanırım :D

      Sil
  2. i love the plaid skirts trend x

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. I think every girl like plaid skirt ;)

      Sil

@birdikbinbak

Subscribe