Bebek Odası Hazırlığı

Aralık 10, 2020

Her ne kadar eskisi kadar okunmayacağını bilsem de bloga yazı yazmak hala çok heyecanlı! Bu sefer kendim için yaptığım bir yenileme projesini degil ama oğlum için yaptığım oda duzenleme ve küçük DIY projelerini paylasmak istiyorum sizlerle, dilerim ki kiralık bir evde oturup da bebegi için güzel bir oda hazırlamak isteyen annelere ilham olur. Maliyeti de cok cok ucuza gelen bir proje oldu!


ilk olarak bos duvarlara ne yapabilirim diye dusunmeye basladim, cokca guzel duvar kagidi buldum fakat bunlar hem masrafli hem de uygulamasi zaman isteyen projeler oldu. Daha sonra kolay uygulanabilsin diye sticker uygulamak aklima geldi ve bu ucgen stickerlari buldum. Fakat daginik bir sekilde yapistirmak istemedim ve oturup duvar olculerine gore kac adet gerekir, aralarindaki olculer ne olmalidir onlari hesapladim. Bu hesaplama da en az onlari secmem kadar zaman aldi :) cunku elimde bir sablon olsun istedim, tek tek olcmek icin zamanim yoktu ve bu hic de iyi bir fikir olmazdi zaten.
Olculerle baya bir oynadiktan sonra bizim duvara uyan asagidaki sablonu cikardim ve tum duvari tamamlamak yaklasik 3-3,5 saat surdu.





Daha sonra guzel bir okuma kosesi yapmak istedim, hem beraber oyun oynamak icin hem de kitap okumak icin. Bu kose icinde once duvarla basladim, cunku biraz ilgi cekici olmasini istedim kitaplara daha fazla ilgi gostersin diye. Bir tane ucuz bir duvar kagidi aldim ve onu tam ortadan ikiye bolup, uzerini daire seklinde kestim. Amacim arch seklinde bir sekil yaratmakti. Duz duvar kagidi bulsam belki daha basarili bir sonuc elde ederdim ama bu da fena olmadi bence.







Okuma kosesi olacagi icin bunlara kitap rafi ekledim ve biraz isikla susledim ve sonuc;


Bir de bu kosede kullanmak icin istedigim renklerde yastik aradim fakat bulamayinca onlari da evdeki bir bebek battaniyesinden ve emzirme yastigindan kesip elde diktim :) 








Ve sonuc olarak oncesi;


Sonrasi;





Guncelleme: Bu odayi Kayra 4 aylikken hazirlamistim ve su an uzerinden 8 ay gecti. Bu kullanim donemi sonunda okuma kosesindeki isiklar gitti cunku surekli onlari koparmaya calisti :) pilli olduklari icin tehlikeli degildi ama yine de kaldirdik. Besigin uzerindeki tablolara da yetismeye baslamisti ve o yuzden onlari da biraz daha yukari kaldirarak astik. Ayrica, zurafanin yanindaki boslugu da dogal bir kumastan oyun cadir geldi. Son olarak sifonyerin uzerine de raf yapma fikrim vardi ama iyiki yapmamisim cunku alt degistirme yeri olarak burayi kullandim ve eger orada bir raf olsaydi rahat calismayi kisitlayabilirdi.
















You Might Also Like

1 yorum

  1. 👏Başarılı hocam güzel günlerde büyüsün bebiş...

    YanıtlaSil

@birdikbinbak

Subscribe